ikea problem

Skit dag i går, sprang runt med 6000 rent i plånkan var inget och leka med! höll hårt i min plånbok som ett litet barn och brände upp de mesta av pengarna. Jag och christian sprang in på ikea och köpte oss en soffa för 4000, en helt perfekt soffa till min lägenhet! Absolut bästa av allt är att de är en bäddsoffa så om någon sover över så finns det plats! Men.. När vi väl hämtat ut soffan så sket de sig med den skjuts vi skulle få så vi stod utanför ikea 1-2 timmar innan vi fick tag i någon som kunde köra! Kallt som fan och småtjurig blev jag men tur att det löste sig. Väl vi kommer hem så tog de 2-3 timmar innan vi satt ihop allting för det var extremt komplicerat.

Världens stressigaste dag, skola,jobba, tvätta, städa! Nästan klar nu, ska bara hänga tvätten och sedan är det finito!!!! Just nu ligger ja och kikar på mitt favoritprogram (112 på liv och död) Och (BB) på samma gång! tjejer vi kan vi.. Nä nu ska jag hänga tvätten sen krypa ner i soffan, vänta in min prins

/j




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0