KISSMÄSTAR CHRISTIAN!

nu tänkte jag berätta en sådan sjuk rolig grejj, vilket kanske inte låter lika roligt men då det hände var de nog de roligaste jag varit med om.. Dagen efter, vaknar och käkar på byllan så när vi ska lägga oss i sängen så hade jag råkat lagt mitt täcke i min spyhink ( JAG HADE INTE SPYTT I DEN, DE VAR BARA VATTEN OM JAG SKULLE SPY) och sen la jag täcket på sängen utan att veta om de! då var det en stor blöt fläck på mitt lakan och då tänkte jag att jag skulle dryga lite med chrille..  så jag satt och anklagade honom för att kissat på sig i min säng och han blev aaaas förbannad och surig! så jag kom på, de absolut, grymmaste, NÅGONSIN! KISSMÄSTAR CHRISTIAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0